søndag 29. mars 2009

Lights out

Oioi! Laang pause, men lite nytt. Tror jeg, har egentlig glemt om det har skjedd noe. Kom hjem fra en uke i Kroatia i går da. Veldig fint land.

Mine flotte føtter over vannet i Kroatia, hehe.

Ble forresten ikke boble på meg. Men skal kanskje kjøpe/få (usikkert enda..) mamma og pappa sin gamle bil. Så håper på det, så jeg kan få meg en bil snart. Og så jeg kan reise i sommer, når jeg ikke skal jobbe.

Etter den 2. april får jeg vite om jeg får en jobb jeg har søkt på som stuepike/kjøkkenassistent. Så krysser fingrene for at jeg får den jobben også!

Her er en hamster jeg så som minna meg om Buddha! Den satt skikkelig på rompa og og spiste med lukka øyne.


Og til sist, et bilde av valpen vår. Eller lillesøss sin, er ikke sikker på hvordan det fungerer. Det er sånn liten rottehund, som er flau å bære hehe. Men hun er veldig søt, og spinnvill! Er egentlig ikke så glad i hunder, men hun minner mer om en kryssning mellom rotte og katt, så da går det greit.

2 kommentarer: