onsdag 11. mars 2009

Lithium

I dag er jeg skikkelig glad! Jeg var på intervju for Hove, og fikk jobben!! Så nå er jeg ansvarlig for maling der. Gleder meg skikkelig til å være en del av det, som mer enn bare en frivillig. Så nå skal jeg høre med alle jeg kjenner om de vil jobbe som frivillige for meg.


Jeg savner fortsatt Marlene, gleder meg til hun kommer hjem!


Jeg får egentlig ikke lov av kjæresten min å skrive om han her, men tenkte jeg skulle nevne at det nå er slutt mellom oss. Det skjedde helt uten dramatikk fordi forholdet vårt hadde glidd over i bare vennskap. Så nå er vi bare gode venner i stedet.


Jeg gleder meg så til sommeren at det nesten gjør litt vondt! Savner sjø og skjæra, og ut i båt, og grilling, og varme sommer kvelder med gode venner. Og festivaler selvsagt. Men det er bra med vineteren også, for da setter vi mer pris på sommeren når den først kommer, hehe.


Tror jeg skal ha rosa hår igjen snart, må bare finne ut om jeg vil ha baby rosa, eller knæsj. Og hele håret eller bare noe. Eller kanskje turkis, hehe.


Audrey Kitching har bare helt fantastisk hår, alltid. Skulle gjerne hatt sånn som hun har.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar