mandag 2. mars 2009

Like a rolling stone

Det hjelper ikke ha fri fra skolen, når man uansett ikke får til noe. Har gjort klart alt i skisseboka, men ikke kommet noe lengre på det endelige produktet. Heldigvis virker det som resten av klassen min sliter med det samme.



I dag dro Marlene til Afrika. Savner henne allerede. Hvem skal jeg nå ringe til når jeg trenger å snakke, eller bare sende teite meldinger til? Jeg håper turen blir alt hun håper på!



Gleder meg alt til helga, selvom det bare er mandag. Da skal jeg hjem til mamma, få litt ferie fra Oslo, skole og kollektiv. Man trenger å komme seg bort fra ting for å sette pris på det.


Og så til sist, for no reason, et gammelt bilde av meg! Kanskje den hårfargen jeg savner mest. Og så sykt fint jeg har stelt håret når jeg skal på fest, haha, slappeste hestehalen.



1 kommentar:

  1. HI YOU HAVE A GOOSD TASTE IN MUSIC, VISIT:

    http://gargantapantagruel.blogspot.com

    SvarSlett