mandag 9. mars 2009

Here comes the sun

JEG har klart å ha bloggpause! Jeg har tenkt på å blogge, men så har jeg lissom bare gjort noe annet. Jeg som alltid har tusen tanker i hodet, og x antall ting jeg vil fortelle, men ingen å fortelle det til.

I helga har jeg vært hjemme. Vi hadde familiedag i en lokal skibakke, så vi leide hele trekket (nei, vi er ikke rike, det var en liten bakke). Jeg tryna ca hver gang, men det var faktisk fordi snøen var for hard.. Såhdetså! Var gøy uansett, og fikk litt bedre connection med fettere og kusiner. Egentlig bare fetter og kusine, men anywaaays..

Jeg har bestilt iPod nå, jeej! Sparekontoen min har minska ganske bra nå..

Var hos kinesiologi/ healing dama i helga, og følte jeg fikk en aha- opplevelse, uten at jeg skal gå mer inn på det. Men jeg merker jeg begynner å skjønne at alt kommer til å ordne seg. Jeg stresser fortsatt med fremtid, jobb og penger, men jeg våkner ikke midt på natta med vondt i magen pga det.

Og til onsdag skal jeg på jobb intervju for Hove! Så krysser fingrene..!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar