mandag 16. mars 2009

All apologies

Er ikke så gøy å blogge når min faste leser er vekk..

Jeg skal kanskje kjøpe en boble (bilen altså)! Vil jo helst ha transporter, men de er litt for dyre for meg enda, så da blir det boble i mellomtida. Pappa skal ringe på en i morra. Hadde tenkt å gjøre det selv, men så kom jeg på at jeg er idiot når det kommer til biler, og antagelig hadde endt opp med et esel i stedet.. Så kryss fingrene for at bilen er bra og at den blir min!

I helga var jeg faktisk på bursdagsfest på sørlandet. Har vært mye hjemme de siste helgene, men det er fordi det er så driiitkjedelig å være her oppe.. Bare sitte på rommet foran dataen, mens alle de andre i kollektivet også bare sitter på rommet foran dataen, og trives med det!?

Skal til Kroatia en uke til helga da, så da skjer det enda litt mer. Og uka etter det blir det mest sannsynlig klassefest. Og uka etter det så er det påskeferie og møte med resten av Hove staben. Har fått tak i mange kjentfolk som vil jobbe som frivillige for meg, så jeej! Nå går tida fort frem mot sommeren! Håhå, som jeg gleder meg!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar