onsdag 22. april 2009

Little Sister

Nesten fire ukers bloggpause..

Jeg har vært mye hjemme de siste ukene, deilig! Vært masse med venner jeg ikke har sett på lenge.

Var på bursdagsfest med Marlene i påska, der vi endte opp på det slappeste nach'et og sovna i hver sin stol haha. Etter vi hadde lagt midt i veien og sunget, og sunget i gresset på nach'et..

Helga etter var jeg bare sjåfør i en annen bursdag. Første og siste gang, takler IKKE fulle folk når jeg selv er edru.

Uh! Og vi har hatt klassefest, før ferien. Ti jenter og en gutt, hehe.

Var hjemme sist helg også, for funsies. De har har fått pizzabakeren overalt på sørlandet nå, jeej! Så da hadde jeg besøk av fyllesyke russevenner som spiste pizza.

Og neste helg skal jeg hjem i konf til lillebroren min.

Jeg vil ha syntetiske dreads!


Tenkte å ha litt rosa i håret mitt i dag, men er kanskje ikke så populært sammen med bunad. Jeg blir vel nok frowned upon på grunn av piercinger til bunad..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar