onsdag 4. mars 2009

Cigaro

I dag er sånn dag der alt går på tverke. Det man kaller "ikke min dag". Men gidder ikke ramse opp, for er på godt humør uansett. Men lurer på hvem sin dag det var i dag? Sikkert Marlene som er i Afrika. Det fortjener hun!


Har kjøpt fargede ark i dag, så i morra skal jeg printe invitasjonene til konf'en til lillebroren min. Skummelt at jeg har fått ansvar for å lage de, helt fra bunnen av. Kjipt om de ikke blir fine.


Jeg har overgått meg selv, og gjort noe før jeg rakk å tenke på hvor skummelt det egentlig er. Nemlig søke på lederstilling på Hove festivalen. Jeg vil si jeg er kvalifisert nok, er for det meste bare å male, men fy søren så skummelt med tanke på alle menneskene! Håper virkelig jeg får den da, gjelder å pushe seg selv, og da kanskje jeg får en fot innafor festivalen også. Jeej!


Og headphons'a mine er postet i dag, hadde vært kult å få de før jeg drar til mamma på lørdag, men så kjapt går nok ikke posten i Norge, kommer vel gjerne på lørdag. Og stefaren min skulle sjekke pris på mp3 spillere i tax free'en når han drar til Nederland i morra.


Til sist et bilde av en ordentlig smukkas! Ja, det er den fantastiske Zappa!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar