søndag 1. mars 2009

Aneurysm


Jeg kjøper egentlig ikke klær i Norge. Fordi det er dyrt, alt er likt i alle butikkene og jeg har mer enn nok klær å gå i. Men av en eller annen grunn kjøper jeg alltid noe når jeg er med Marlene (nei jeg skylder ikke på henne hehe), for da finner jeg alltid noe fint som jeg ikke hadde forventet. Er veldig lett å ikke kjøpe noe når jeg er alene, for da unngår jeg butikker, og om jeg går inn i en så er det ingen som kan si om det jeg prøver er stygt eller fint.

Så på fredag kom Tea og Marlene til meg. Vi spiste taco, snakka masse og fant folk med fine og helt jævlige klær i "Fruits" boka mi. På lørdag dro vi på yrkesmessa i spektrum som var skuffende... Den i Kristiansand er større. Og den i Oslo var full av privatskoler, og ikke så mange av høyskolene og universiteter.

Etter messa dro vi på eplehuset der Tea kjøpte mac og fikk beskjed om at iPod'en hennes var for gammel til å bli reparert, haha. Egentlig ganske teit, når ting blir så og så gammelt så vil de ikke fikse det lengre, så da må du kjøpe det nyeste.

Så møtte vi Irene og Helene, og surra og var i butikker. I løpet av dagen brukte jeg 300 kr på klær! Noe som er mye for meg.. Jeg kjøpte en gul topp, en sølv bolero og en grå laaang topp. De to første er VELDIG utypisk meg, men jeg syns de var dritkule.

Etterpå skal jeg inn til Oslo og hente en TV vi får gratis. Siden den som fulgte med huset er ødelagt, og vi vil ha filmkvelder..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar