tirsdag 3. mars 2009

The quick and the pointless

Etter tre dager på stedet hvil, så kom jeg endelig videre med skoleoppgaven! Har hatt tre fridager å jobbe på, men fikk ikke til noe før jeg kom på skolen. Så om læreren er enig, så blir oppgaven min ca sånn:









Jeg har også laget invitasjoner til konf'en til lillebror, og familyen har bestemt hvilke de likte best. Så i morra skal jeg kjøpe ark på Norway Design og så på skolen og printe. Må også kjøpe kappa til skoleoppgaven, og litt andre ærender. Så bra at jeg har fri i morra.


Og så har jeg bestemt meg for å kjøpe iPod, som jeg egentlig kunne fått til jul, men som jeg sa nei til fordi jeg syns det var bortkasta penger. Jeg kunne jo bare bruke mobilen.. Vel, den planen funker ikke siden alle mobiler går i stykker etter tre måneder og garantien ikke dekker NOE..


Og siden jeg uansett skal bruke masse penger, så skal jeg kjøpe nye headphones, siden mine sprekker fordi de er så gamle.. Så da har jeg tenkt å kjøpe disse:






Hva skjer med at jeg er så rosa og sløsete i det siste? Jeg skal også muligens til Køben neste helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar