torsdag 26. februar 2009

In the fade

Seks timer med mac. Seks timer med vektorisering. Dette har egentlig vært en jevnt kjip dag med små høydepunkter.

Dro til House Of Pain med Tomma etter skolen for skulle bytte piercing. Men de var tomme for hestesko så da ble ikke det noe av. Så kul street art av Pøbel på veien.



Av Pøbel


Så møtte jeg Tim så vi kunne gå litt i byen siden det var så fint vært. Det endte opp med en særdeles kort tur inn på råkken rolls (skrev det sikkert feil), før han ville hjem igjen..

Så skulle jeg innstallere CS4 pakka på PC'en, men da måtte jeg først oppdatere dataen, det tok over en time.


Da var jeg ferdig med å klage. Kommer ikke på noe gøy jeg har gjort i dag, bortsett fra å spise is da. Så satser på at morgendagen blir blitt mer spennende og at jeg sover av meg negativiteten min.


Og bare fordi jeg fant det i dag, og begynte å savne å ha gøy hår, og være mer "utenom det vanlige" i klesveien, så slenger jeg med et gammelt bilde av meg. Håper jeg blir litt modigere igjen etterhvert, så jeg klarer å la være å bry meg så mye om hva andre tenker og mener.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar