torsdag 27. august 2009

Jeg vasker sokker motherfucker!

I dag har jeg vaska klær, så nå har jeg rene sokker og undertøy. Så da slipper jeg å begynne å vrenge slik en kamerat foreslo, hehe.

Etter skolen sovnet jeg kl tre og sto opp igjen kl seks. Så ville jeg finne på noe, og da fikk jeg etterhvert med meg en fra klassen og så dro vi på kakedate i ti tida. Så da gikk vi på deli og spiste oreo kake, wee!

I morra kommer el-kjøp mannen og henter den ødelagte TV'en min, OG jeg skal sitte over åtte timer på tog. Er nattog da, så håper jeg kan sove litt, og hvis ikke så har jeg lånt bok fra KoseMette i klassen.

Random bananadude.. 4chan, jadda..

3 kommentarer:

  1. Jeg vil gjerne ha en sånn bananmann i hagen min :D:D

    SvarSlett
  2. SERRRRIØST! Nå klarte jeg for første gang å legge igjen kommentar!! Men jeg får det ikke til på Marlene sin, for det sier bloggmannen at jeg ikke har gyldig addresse og sånt :S

    SvarSlett
  3. Fy fader! Vi banker blogg mannen min??

    SvarSlett