lørdag 1. august 2009

No longer homeless!


Såh, etter å ha vært på fire visninger på søndagen, så fikk jeg tydeligvis ingen, siden jeg ikke har hørt noe emr og egentlig skulle flyttet inn i dag.. Så da ringte jeg på et bokollektiv i et hus på Ullevål, og fikk beskjed om at jeg kunne få rommet, om jeg turte ta det usett. med tanke på at det var 12 dager til skolestart, så slo jeg til. Jeg har ikke sett det, eller møtt noen av de som bor der eller noe, men det blir bare ekstra spennende. Skal på med ei jente, og tre gutter. En fra Tyskland, en fra Sverige og en fra Eritrea (!), så dette blir som sagt spennende hehe. Jeg får rom på 11m2 og betaler 4000 i mnd, inkludert alt untatt internett.

Jeg fikk også min første pakke fra ebay i dag, men når jeg skulle på post i butikk for å hente den, så sto en person jeg virkelig ikke takler der, en som har sagt og gjort dritt mot meg, så jeg fikk helt angst og bare snudde. Så jeg sender pappa ned til helga. Ja, jeg er pingle.. Vil ha pakka mi nå!

Og i går var jeg superflink og pakket ut og sorterte hva som skal settes vekk, og hva jeg sånn ca skal ha med meg. Tror pappa ble litt glad når ikke ALT sto i gangen lenger. Nå står bare litt der..

Nå burde jeg legge meg siden jeg skal på jobb i morra, men må bare rydde litt til, og prøve å få fotoprinteren min til å fungere, så jeg kan sette bilder i albumet jeg har hatt i et halvt år:p

Og jeg var hos Irene og tok noen røyk nettopp, veldig koselig! Jada, jeg skal slutte å røyke... >.<

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar