tirsdag 25. august 2009

Inglorious basterds!

Den så jeg på kino i går, sammen med nanogutta. Som da er de gutta som går nanoteknologi. Jeg var med kun så det ikke skulle være pølsefest. Filmen var AWESOME! Eller på norsk, åssåm!
Jeg skylder forresten Nanokenneth 100 spenn for billetten, men vi har avtalt å ha død snø filmkveld hos han, siden han har big-ass TV.

Ellers i går var jeg også på shopping med noen fra klassen, bilder kommer. Og jeg kjøpte blant annet en genser, som jeg oppdaget da jeg kom hjem at alarmen fortsatt var på.. Hurra..

I dag har jeg solgt bøker fra i fjort, fikk under halv pris og det var bæsj. Kom på at jeg bare kunne levert de til bokhandelen igjen, for de hadde fortsatt prislapp på, og var ubrukte. Tror tilogmed jeg har kvitteringa et sted. Men too late now.. You cow.. Lol lzm.

Og så fikk jeg de på H&M til å ta av alarmen på genseren min så jeg kunne bruke den. De beklagde seg ikke engang, noe som gjorde meg snurt.. Og jeg hentet togbillettene mine tiiil... STAVANGER! Jada, nå hadde jeg litt ekstra penger, og en helg der jeg enda ikke hadde planlagt noe, og en stk Marlene i Stavanger, så da passet det perfekt. Så nattatoget bort og tilbake.

Men må stikke, skal bake kaker med klassen min!

1 kommentar: