lørdag 22. august 2009

Til alle mine to lesere

Følger dere med på bloggen fortsatt? I såfall setter jeg veldig pris på kommentarer asså.

I går var jeg på show med Trond Viggo og Kristoffer Schau, kjempebra! Så var det drinka drinka, som vanlig. Vi prøvde å stikke på kjelleren på fakultetet vårt, men det var tydligvis hip- hop hang out'en. Så da stakk vi til RealistForeringen sin kjeller og hang med de. RealistForeningen er foreningen for folk som går f.eks. nanoteknologi, matte, juss og sånn. Der spilte de bra musikk sist, men denne gangen gikk det i vengaboys. Fikk høre at jeg drakk fort. Kanskje ikke så rart...

I dag var jeg på Hair musikalen med to fra klassen, ganske bra.

Tattoveringen min har begynt å flasse nå. Noe som er normalt, men som jeg friker ut av fordi jeg tenker den holder på å gå i stykker.

Og ellers har jeg skikkelig lyst på sjokolade nå!! Vurderer å bake kaka mi, men tror kanskje ovnen vår ikke funker.. Fikk den hvertfall ikke til å funke tidligere. Men jeg er retard da.

Den nye tv'en min kom i går. Prøvde den i dag, men den var ødelagt, så de skal hente den til uka igjen, og så skal jeg få ny.

Så her er rommet mitt, og bare et random bilde av meg med extensions. Fra Nille!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar