onsdag 19. august 2009

Fylla og sånn..

Jada, jeg har flyttet inn i nytt kollektiv, funker greit, ikke så mye å si om det. Har også begynt på ny skole, og blitt kjent med mange i klassen. Klassen min er super! Fikk mld fra en i den gamle klassen om jeg hadde slutta og at det var dumt. Men med tanke på at vi ikke har snakket sammen på tre måneder, så var jeg nok ikke største tapet.

Vi har vel drukket på sånn fadderopplegg nesten hver dag sist uke, og mandag var det pub til pub. Herregud, hvor skal jeg starte... Vi begynte å drikke hos en i klassen kl 15. etter en stund dro vi på glassbaren på Chateu Neuf og lekte aldri- aldri drikkeleken. Så videre til et annet sted, der jeg og Kathy prøvde å snike forbi køen siden de spilte The Doors, men dørvakta oppdaga det, og det ble litt ufint, så da gadd vi ikke inn der! Så gikk vi et annet sted, aner ikke hvor, vi fulgte etter et korps i grønne bukser. De kom ikke fra Kiwi. Vi spurte..

Så endte vi opp et sted med billig drikke. Der var det egentlig ikke sittesteder, så jeg og Kathy bare satt oss på hver siden av et kvinnemenneske. Det var nanoteknologistudenter, trivelige folk. Så der hang vi resten av kvelden, mens resten av klassen stakk. Kathy skulle sove hos meg siden hun bestemte seg for å miste siste toget hjem. Problemet var at vi ikke visste hvor jeg bodde. Så vi fikk to nanogutter til å følge oss, og da måtte de selvfølgelig komme inn og få nudler med egg! På veien hjem ble jeg og Kathy kjørt i handlevogn hjem, men den kanta i en grøft.

Vel hjemme, sånn i 03 tida, sovnet alle fire i min enkeltseng etter å ha spist nudler. Etter litt søvn så stakk nanofolka, så jeg og Kathy fikk hele senga selv. Så våknet vi opp og skjønte ikke hvorfor klærne våre var fulle av gjørme, og det var en dag i en seriøs universitetsstudents liv..

Og nå skal jeg gå og ta tattis. Forresten var jeg i Vigelandsparken med en kamerat i går, dritkos!Alle andre tar bildet foran monolitten, jeg tok bilde med monolitten foran meg, haha!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar