onsdag 5. august 2009

Oh my God i can't belive it!

I dag fikk jeg kontrakten til huset som jeg må signere, sende tilbake, få mitt eksemplar, og sette inn penger for husleie og depositum før jeg kan få nøklene til den nye leiligheten min. Håper jeg rekke r alt dette så jeg kan flytte inn til mandag for det var lissom planen min..

I dag flyttet Irene (www.maggiemae.blogg.no) til Stavanger, og jeg er så spent på hennes vegne! Gleder emg til å følge med på bloggen hennes.

I går hadde jeg besøk av Marlene, og vi var og sa hadet til Irene. Og jeg fikk vite at hun (Marlene9 har sletta bloggen sin, men jeg og Irene skal overtale henen til å starte opp igjen. Jeg sto opp emd Marlene kl 7 i dag og fulgte henne på jobb, på fridagen min! Så spiste jeg frokost på cafè, og dro på politistasjonen, nav, apoteket, banken og biblioteket. Jeg er flink. Fikk ikke vandelsattesten min da, for trenger bevis på at jeg har kommet inn på skolen..

Og Marlene ble med for å hente pakken min på posten, hun dumme var ikke der, så nå har jeg en rosa parykk! Som jeg skal ta ordentlige bilder av en dag.. Og i dag fikk jeg solbrillene mine!
Og jeg har besøkt venninner i dag, som bor en time unna. Så flink jeg har vært i dag! Men jeg er ikke så flink til å legge meg, skal opp igjen om ca seks timer.. Huff og huff, hehe.

1 kommentar: