søndag 22. februar 2009

Oi! Nå har jeg fått meg blogg! Jeg som alltid egentlig har hata blogging, helt til Marlene (http://bony-maroni.blogspot.com/) viste meg mange bra, og nå liker jeg det så godt at jeg har fått min egen. Jeg er litt i sjokk over meg selv. Men er litt svak sånn, boikotta facebook en god stund også, men fikk jo det også til slutt.


Dette kommer til å bli en veldig urutinert blogg. Typisk sånn "jeg kjeder meg, har ikke noe annet å finne på, så jeg blogger litt". Og jeg elsker egentlig å skrive, så må passe på så jeg ikke får verdens lengste innlegg.


Og jeg vil ha med masse bilder, må lære meg hvordan jeg gjør det da. Hah, jeg er så syykt noob. Men aldri bilder av ansiktet mitt. Har ikke det på noen andre nettsider jeg har heller. Ikke etter jeg fant ut hvor mange som bare henter de bildene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar