søndag 22. februar 2009

Wishful, sinful


Jada, to innlegg på en dag. Det første var jo bare forklarende, så da har jeg lov!


Nå har jeg nesten nettopp kommet tilbake etter en deilig uke på sørlandet. Var med venner, og besøkte både mamma, pappa og stemor (eks- stemor?). Brødrene mine så jeg i den halvtimen det tok å spise middag. Storesøss besøkte jeg og lillesøss stelte jeg til skoleball. Hun ble kjempefin! Og så var jeg på party med Marlene sist helg, og farget håret hennes i går. Vi var så geek at vi gjorde det i stedefor å drikke, haha.
Første bildet av meg her, tatt av Marlene med promille. Har vel tusen mongebilder av oss på badet fra den festen.




Når jeg kom tilbake til Oslo var huset var overraskende ryddig med tanke på at de fire guttene jeg bor med har vært alene en uke. Det eneste var at doen ikke var vaska, og det sto sånn 7 søppelposer i gangen!

Og i morra har jeg skole til kl fem.. Jaja, er workshop hele dagen, så sikkert ikke så ille. Og så skal jeg lage invitasjonen til konfen til lillebror. har veldig prestasjonsangst, for alle i familien tror jeg er kjempekreativ og flink.. Men Får legge ut bilder av alt jeg lager i morra.

1 kommentar:

  1. Ello, my littol frendio. Legger deg til på favoritter jeg min kjære :D

    Marlene

    SvarSlett