onsdag 25. februar 2009

Pink


Deilig kort skoledag i dag også. Men de tre timene jeg var på skolen var ganske kjipe. Tre timer i strekk foran mac'en og deep- etsa bildene jeg tok i går. Så var det hjem og se film og ta en lur. Lurer på om jeg har fått et fast rituale her, hehe.



I dag har jeg følt meg litt "pink, it's my new obsession", quote fra aerosmith. Har hatt rosa bukse, rosa sløyfe i håret, rosa smykke og jakke med rosa på. Noen dager blir jeg en farge, og da liker jeg bare den fargen, og alt med den fargen blir kjempefint, selv om det egentlig er stygt.


Elsker hårsløyfer!

I kveld skal jeg på konsert med Tomma. Husker ikke hva de het, men er et norsk punk band, tror bare det er sånn liten lokal konsert. Det eneste jeg husker er at de spiller på Tårnåsen kl 19.



Happy days! Jeg har funnet sånne rollerblades som jeg ønsker meg, på et amerikansk nettsted! Og de kosta bare $35. Som er under 300 NoK. De er hvite og babyrosa da, så om jeg kjøper de så kommer jeg nok til å spraye de neonrosa ellerno.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar