tirsdag 24. februar 2009

One love

I dag måtte jeg stå opp supertidlig, men til gjengjeld hadde jeg bare to timer skole! Egentlig tre, men fikk lov å gå hjem siden jeg skulle bake til oppgaven, så jeej. Så når jeg kom hjem så satt jeg på "the ruins" så jeg hadde noe å sove til. Sovner ikke hvis det er stille.. Tror den filmen suger uansett så gikk nok ikke glipp av noe.


Etter luren fortsatte jeg å perle. Fikk vondt i nakken og ble gaanske lei etterhvert hehe. Men sånn ble bokstavene hvertfall:







Ja det mangler en "e" i see, men tok bilder av en og en bokstav, for skal ordne de i photoshop og illustrator på skolen i morra.


Så bakte jeg muffins også og skrev bokstavene på de, men det ble ikke så bra.. Så bruker nok ikke de.

Her er en lykkelig muffins, tihi. Blir i barnslig godt humør når jeg ser på den.

I dag hørte jeg på reggea mens jeg gikk i snøen. Merkelig følelse. Sikkert litt det samme som å gå på en strand på jamaica og høre på death metal, hehe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar