mandag 23. februar 2009

Across the universe

Når jeg gikk av toget i dag, var det sol i Oslo! Det har det nesten ikke vært siden jeg flytta hit.. Og så hørte jeg på the kinks- you really got me going, og så ble jeg bare skikkelig glad! Selv om alle bygningene i oslo er grå, og hun rumenske tiggeren strekker seg mot meg, og jeg må gjennom verdens største flokk med narkomane. Elsker sånne øyeblikk, der man bare er skikkelig glad, uten en ordentlig grunn!



Jess, så, første dag på skolen etter ferien. Vi hadde workshop og ingen fra gruppa mi var på skolen.. Så da ble det nye grupper. Oppgaven vår var å velge et budskap/ordtak og designe vår egen typografi. Vår gruppe valgte "let me se you smile", et lite utdrag fra beatles sangen dear prudence. Så en av de mange tinga jeg skal gjøre, er å perle det. Med gode, gamle nabbi perler! Så dette har jeg altså gjort i kveld:



(jada, PS pro haha)

Så må bestemme meg for farger og hvordan jeg skal perle det, så skal jeg ta bilde av det. I morra skal jeg bake muffins og skrive det på de med melis. Og da kan jeg spise de etterpå, jeej!



Og så noe dritt på slutten (for nå må jeg slutte så dette ikke blir en bok..), mobilen min har gått i stykker! Flappen nederst har knekt på den ene siden, så den faller av.. OG den har sluttet å lage lyd, så hører ikke mld eller når noen ringer, men det verste er, jeg kan ikke høre på musikk!!! Og nei, jeg har ikke mp3 spiller eller fancy-pants ipod..






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar