tirsdag 22. september 2009

London baby og sars!

Jeg har klart å pådra meg sars, eller okseinfluensa eller hva faen, så dagene blir tilbragt foran pc'en med tegneserier. Klarer å dra meg opp for å gå på skolen, og det er jo bra siden jeg har innlevering til fredag.

Her er forresten noen bilder fra London turen, de beste forsvant fra Kathy sitt kamera! :O


Turister foran Big Ben
Ser ut som vi er superlost her...
Her har vi gnudd i oss litt mat.

På undergrunnen. Helt normale.

China town, som vi såvidt bare svippet innom. Skulle gjerne vært der mer, men får ta det neste gang.
På utsiden hostellet på hjemreise dagen. Jeg demonstrerer hvor glamourmodel jeg ser ut når jeg ikke steller håret...
Meg og Hege på pub, Kathy var også med, men hun fikk ikke være med på bildet

Meg og Kathy på ed's sekunder før hun falt av stolen og fikk hjelp av kelneren, hoho!

Meg og Siril på det andre hostelet vi bodde på, vi delte rom med en snorkemann. Kinamaten var btw AWESOME!

Jeg er yo yo gangsta på Camden market.

Nå skal jeg drikke kakao og fortsette å være syk litt til før jeg legger meg. Det merkelige er at jeg hører sykt mye dårligere når jer er syk. Flaks jeg går tegnspråk da! Lolol!

1 kommentar:

  1. Jeg syntes nå dere skulle gått inn i Chinatown. :-) Lever der når jeg er der.

    SvarSlett