lørdag 5. september 2009

Sweden gummihatt swing

I dag var jeg i Sverige med to fra klassen. Kjøpte noen kilo kjøtt, og noen kilo godteri, hoho! Pia kjørte bort, og jeg kjørte hjem igjen, noe som gjorde at vi kjørte oss bort, siden jeg ikke er kjent i Oslo. Så det var jo litt spennende.

Jeg har ikke ryddet rommet. Mamma hadde dødd på seg ved dette synet.

Er Timbuktu konsert, og merker jeg er litt trist som går glipp av det, men ville ikke dra alene, siden det slutter ganske sent og er et stykke unna. Pluss at det er lissom ikke like gøy å gå alene på konsert lenger. Kunne det før.

Så jeg ble hjemme og lagde minipizza'er til meg selv, hurra! Neida, roter ikke når jeg lager mat heller. Hele meg er forresten full av mel og pizzasaus, som jeg tror ikke går vekk fra klær. Bajs!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar