fredag 4. september 2009

Nøff nøff og den russiske gaffelen

Flere i klassen min er blitt syke i det siste, så vi tuller endel med svineinfluensa nå. Trodde jeg var syk i dag, for våknet flere ganger av at det kjenns ut som om jeg skulle kaste opp.. Men bare sov litt ekstra, så gikk det greit. Fikk kraftige magekramper når jeg spiste frokost da, så har sikkert fått i meg noe jeg ikke tålte.

Eks- stemora mi sov hos meg i natt. Vi gikk en tur på kvelden og sov i min enkeltseng sammen. Det var kjempekoselig! Men ble litt trist når hun sa hun hadde kjøpt hus.. Er barnslig og har gått rundt med håpet om at hun og pappa skal bli sammen igjen. Håper jo selvfølgelig fortsatt.

Over til noe hyggeligere, her er bilder fra helga hos min kjære!


Og i dag lurte mamma på om jeg ville være med til Paris og dinseyland sammen med hun og søstrene mine i oktober, og det ville jeg jo selvfølgelig! Så nå blir det mye reising fremover, hurra!

I dag lærte vi forresten å telle på skolen. Og hvordan man skal vise om det er klokke, alder eller etasjer det er snakk om. Koser meg på skolen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar