fredag 23. april 2010

Starte igjen?

Marlene og Irene (og tydeligvis Tea sånn iblant^^), skal jeg oppta bloggingen igjen? Merker jo at jeg ikke får fortalt dere ting før tre måneder etter det har skjedd. Men på den andre siden ser dere sikkert ikke dette innlegget engang, siden dere antageligvis har vent dere til at det ikke skjer noe her.
Rask oppsummerin (mye har jeg fortalt):
-Jeg har blitt sammen med Kenneth, ooog nå prøver vi å finne et sted å bo sammen.
-Mye av grunnen til at vi flytter sammen så fort, er fordi huseieren min plutselig bestemte seg for å selge huset (haat).
-jeg har fått ny jobb! På Baker Hansen. Trives supergodt!! Kjempesnille mennesker, trivelig miljø, greie arbeidsoppgaver.
-Siden jeg har jobb her, flytter jeg ikke hjem i sommer.
-Jeg er supersunn sånn iblant, nå prøver jeg igjen.
-Jeg savner dere
-I helga skal jeg få i dreadsa igjen, og så være med på photoshoot. Woop woop!

1 kommentar: