onsdag 2. september 2009

Sjokolade...

Jeg vil ha!

Men anygays, fant ut at jeg skal på harrytur til sverige med noen fra klassen til lørdag. Tenkte det var greit, så kunne jeg kjøpe inn litt kjøtt og sånn. Problemet er jo bare at jeg er superfattig nå, og har typ 400 kr igjen. Ikke så ille, hvis ikke de skal vare over to uker til, OG det er det bussbilletter hjem neste helg koster. Og jeg må hjem da, for må ha passet mit så jeg kan dra til London.. Men det årnæ sæ!

Herregud, jeg burde aldri ha fått TV, sitter klistra foran animal planet i stedefor å lese pensum..

Eks stemora mi ringte i stad, og trengte et sted å sove i Oslo i natt, så da kommer hun i ti tiden. det blir koselig.

Nå har vi nettopp hatt husmøte, og traff en ny en i huset. Han har bodd her siden jeg flyttet inn, men det har altså gått en måned uten at vi har sett hverandre. Livet i et kollektiv uten stue. Så da skal vi vaske ned kjøkkenet, og spør huseieren om vi kan få gafler hehe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar