torsdag 30. april 2009

Sommer!!

I dag er det sommer! Ingen lurer meg til å tro at dette er våren. 19 grader i skyggen, hallo!?!
Så jeg har gått kledd som det var sommeren, og det var varmt.

Fikk sølv ballerinaskoa mine i posten i dag. Litt skuffa, for de var ikke helt som jeg ville.. Skal ta bilde og legge ut en dag.

På Oslo s var det en som trengte lighterene min til å fyre opp en noget tvilsom røyk, men hyggelig som jeg er så lånte jeg den til han. Jeg satt meg imidlertid ikke ved siden av ham, selv om han vinket pent på meg. Da ristet jeg like pent på hodet tilbake, og smilte Tea sitt lærersmil.

Jeg gleder meg supermongo (jeg vet det ikke er et ord) til å besøke Tea, Marlene og Irene på lørdagen!! Ville helst dratt i dag, men skal jo på visning i morra kveld å true til meg en leilighet.. Skal prøve å tvinge Tea til å få seg blogg mens jeg er der.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar