onsdag 29. april 2009

Change of plans obviously

Jeg trodde jo jeg skulle møte masse venner i helga, siden mange av vennene mine skulle komme til Oslo og gå i marihuana marsjen (bare døm vennene mine, jeg driter i det), men change of plans. de hadde ikke penger (sjokk), så da ble ikke det noe av. Så da drar jeg i stedet til Elverum og besøker vennINNER.

På fredag skal jeg på visning på en leilighet på Majorstuen. Jeg driter egentlig i hvordan den ser ut, jeg VIL bo der! Jeg drar egentlig bare for å riste dem og si "Jeg vil bo med dere!!" Så krysser fingrene.

Og i går etter skolen dro jeg i butikker igjen. Kjøpte bok med bilder av pin up. Og holdt på å kjøpe masse klær, men kom på at jeg er fattig fordi jeg liker å ha strøm i huset. Men jeg vil faktisk ha denne..
Overse teit "ta bilde med mobil i speilet på prøverommet", jeg gjør alltid det.

Har forresten hatt fri i dag. Og skal ha det resten av uka. Jeg burde jobba med skoleoppgaven min, men er syk, så har for det meste sovet og spist usunne ting.. Bikini sesongen blir fææl. Heldigvis for meg så går med omtrent like mye klær på sommeren som på vinteren. Derfor burde jeg egentlig kjøpe kjoler..

Men her skal jeg forresten være så mye som mulig i sommer!
Og jeg skal dra med meg vennene mine, driter i om dere har penger eller ikke, jeg har bil og vet hvor dere bor!

2 kommentarer:

  1. For et språk! Du er klar over at du dreit 3 ganger i løpet av den teksten her!


    Frædda!

    SvarSlett
  2. haha, ja jeg så det etterpå, var nok litt dritetrengt da:P Blir det når jeg er hissig vettu!

    SvarSlett