fredag 24. juli 2009

changes!

Har ikke blogga på lenge fordi Marlene har flytta hjem og bloggen min ble bare lest av henne når vi bodde fra hverandre. Men quick update i tilfelle hun kjeder seg en dag^^

Bilder fra jobben på Hove, legger ut bilder med ansiktet mitt nå. Jobben var super!!! Møtte så mange kule folk! Jeg var ansvarlig for å lage alle skilt på hele området, woo.
Meg i jobbinga, men det ble jo tid til fjas også. Her er jeg med Chris som var sikkerhetskoordinator, eller "sjæfen for sikkerhæt" som jeg kalte han.


Og selvfølgelig litt drinka drinka, her med Victor, som jeg trodde het Viktor. Ikke at man egentlig kan se ham på dette bildet, men kul fyr. Ikke han som leser, men han jeg sitter på. Stakkar, hehe.
Og jeg har fått ebay, oh no! Så jeg blir fattig nå. Har foreksempel kjøpt parykk i dag, jadda!
Oooog, jeg har bytte studie fra grafisk design på NKF, og skal heller studere tegnspråk og toklning på UiO. Rett og slett fordi man ikke fr jobb som grafisk designer nå pga fianskrisa og shit. Og fordi jeg etterhvert, helst snart, vil kjøpe småbruk på landet, og da hadde det blitt vanskelig å være grafisk designer. Sååå... det var det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar