tirsdag 28. juli 2009

On the road again

Daaa har jeg dratt fra mamma og til pappa. Så jeg er ikke "on the road" på egen hånd, for bilen min er fortsatt syk, og som ikke det var nok skjedde det noe gærnt med bilen til mamma og de mens jeg lånte den, men det var IKKE min feil! Var pappa som kjørte den mens det skjedde..

I går var jeg på visninger i Oslo, og jeg hadde med min flotte eks-stemor, som heldigvis er ganske kjent i Oslo siden hun har bodd der. Så vi så på fire steder, så jeg krysser fingrene!

Jeg har vært på telttur i sommer!
Men nok om det. Har vært sykemeldt i snart to uker, og jeg gjorde mer når jeg jobba hver dag enn nå som jeg har hatt fri. Delvis fordi jeg ikke lenger har bil, og det har ingen av de andre vennene mine som ikke jobber heller, og delvis fordi alle de andre vennene mine faktisk jobber. Så to uker som burde vært brukt til å reise og oppleve ting ble to uker foran dataen. med unntak av en vill bursdagsfeiring som det muligens kommer bilder fra senere.

Torsdag beynner jeg jobb igjen, og det er like greit, for da føler jeg hvertfall jeg gjør noe fornuftig, og jeg får møtt folk og vært litt sosial.

Og så uten grunn, bilde av meg med rødt hår, som jeg nå vil ha igjen! Har hatt blondt hår i snart tre år nå..
Og forresten har jeg fått dilla på Grey's Anatomy som jeg alltid har mobba.. Jadda, enda en ting jeg mobber for å så bli hekta..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar